Menjador escolar

MENÚ Restaurant de l’escola:

MAIG curs 23-24

COM A CASA menjadors escolars

ACOLLIDA: Cada dia de 8h a 9h

MENJADOR: Cada dia de 14h -16.30h

HORARI ATT. monitora: Cada dia de 9h a 10h

Telèfon:  604.267.047 (Maribel Arànega- coordinadora)

Normativa menjador i acollida VALDELORS 2023-24

PREUS DEL SERVEI:

• Acollida matinal: 22€/ al mes
  • Menjador servei esporàdic: 7,50€
  • Menjador servei fix: 6,90€ ( a partir d 3 dies a la setmana)

El menjador escolar i l’acollida són  uns serveis complementaris d’ajuda a l’escolaritat i a l’educació alimentària. L’escola disposa d’aquest servei des del primer dia curs fins a l’últim.

Aquests serveis els gestiona i organitza una empresa externa subcontractada per l’Ajuntament de Vandellòs: COM A CASA menjadors escolars.

El menjador escolar és una activitat més de l’escola i com a tal té un contingut pedagògic a la vegada que de servei i per tant està sota les mateixes normes de convivència  que la resta de les activitats escolars.

És necessari que els/les alumnes siguin conscients de la necessitat de mantenir el respecte cap a les persones encarregades i cap als seus companys/es.

Recordeu que els / les alumnes eventuals caldrà que ho comuniqueu  a la coordinadora, i ho comuniqueu per escrit als/les tutors/es. Es pot fer al mateix dia  de 8 a 10 del matí o dies abans.

El usuaris fixos del servei de menjador, han d’avisar dels dies de no assistència a la coordinadora del menjador, la Maribel, al número de telèfon, per l’aplicació  ,  de 8  a 10 del matí del dia no assistència.

Nosaltres som Com a Casa Menjadors Escolars. Però ara bé, no es tracta tan de nosaltres, sinó de tu. Si has arribat fins aquí, probablement sigui perquè estàs interessat en saber una  mica més de nosaltres.

Vols Saber la nostra recepta màgica? Experiència, somnis, il·lusions, somriures… i sobretot, constància i dedicació.

Desprès de molts anys al sector, l’empresa neix del desig de treballar amb il·lusió i amb uns objectius molt clars: alimentar de la millor manera possible els infants en edat escolar i incidir en l’educació per una alimentació saludable i com a casa.

La confiança i el tracte humà és la nostra característica principal.

Creiem fermament que “som el que mengem” i per això, ens esforcem per treballar de forma coherent amb els valors que això representa. Els nostres menús respecten i aprofiten la temporada de cada producte. Els àpats que servim son elaborats a la cuina de la mateixa escola a partir de productes frescos, i aquest subministrament es fa principalment mitjançant proveïdors locals i de proximitat (aprox en un 90%).

PROJECTE EDUCATIU DEL MENJADOR: L’escola i l’empresa de servei elaboren un pla de treball perquè les estones de menjador siguin espais d’aprenentatge.

Us presentem els objectius del curs 23-24

ELS OBJECTIUS