DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Salut i esport, son dos conceptes que van lligats. Un dels VALORS del VALDELORS es fomentar una escola saludable.

Per aquest motiu des de fa diversos cursos participem en el PCEE de l’Esport i  un l’activitat del DEF ( dia da l’activitat física ).

Activitats saludables  i esportives:  com sortir a caminar al bosc, trobades esportives,  activitats a la natura amb els  itineraris de natura)¡, activitats de patis saludables amb l’ajuda del Patronat d’Esports, consum de fruita, xerrades de salut.

A més  durant el mes  d’abril, coincidint amb els dia mundial de de l’activitat física i el projecte Dia de l’activitat física al carrer fem diverses activitats molt boniques i interessants.

Però hi ha coses que ja estan creant hàbits als petits i grans esportistes. Venir amb bicicleta a l’escola, participar de les olimpíades escolars, fomentar jocs alternatius al pati, espais de relaxació dins l’aula.

Tot això suma cap a una vida molt més saludable.

#SALUDABLE, una escola que genera benestar.