Projecte PCEE

EL PROJECTE DEL PLA CATALÀ DE L’ESPORT a l’Escola

L’escola forma part des del curs 22-23 del projecte del Departament d’Educació i la secretaria general de l’esport del PCEE.

El Govern de la Generalitat de Catalunya va creure necessària la impulsió d’aquest Pla en base a l’anàlisi d’una sèrie de circumstàncies entre les quals podem destacar les següents:

• Índex molt reduït de participació de l’alumnat en l’esport escolar
  • Increment dels hàbits sedentaris i de l’obesitat, amb una incidència preocupant en la població infantil i juvenil
  • Demanda social creixent en matèria de salut i benestar

El desenvolupament d’aquest Pla en el territori fa que sigui necessària la intervenció coordinada de diversos agents, entre els quals podem destacar els següents:

Generalitat de Catalunya, mitjançant els Departaments d’Educació i de la Presidència (Secretaria General de l’Esport). Centres educatius públics i concertat. Consells Esportius. Ajuntaments.

Nosaltres contem amb el suport del Consell Esportiu del Baix Camp i amb el Patronat d’Esports de l’ajuntament de Vandellòs. Aquest fet ens ajuda molt a desenvolupar el nostre projecte esportiu.

MÉS INFORMACIÓ: