APRENEM EN COMUNITAT. Taller per motivar a la lectura

TALLER PER DONAR EINES per a l’educació dels nostres infants.

El passat dimecres 17 d’abril vam organitzar a l’escola un Taller per a tota la comunitat educativa per ajudar als nostres infants a MOTIVAR-SE per la LECTURA
Després dels resultats del darrer informe Pisa, i de les notícies que anem rebent on cada cop els infants i joves de Catalunya  llegeixen menys, vam decidir fer una xerrada taller amb expertes del CENTRE ISEP de Reus.

La idea de la xerrada era  compartir un espai pedagògic en relació al foment de la lectura entre els infants. La Gemma Vedriel, pedagoga, i l’Etna Julve, logopeda, del centre ISEP de Reus, ens van exposar a trobada abordarem les petites accions que ens poden ajudar a aconseguir bons progressos lectors en els nostres infants.

Propostes per estimular la curiositat per la lectura a les edats primerenques, però sense perdre de vista que l’aprenentatge lector requereix d’una continuïtat al llarg de tota la infància i adolescència.

En els cursos superiors de l’educació primària la lectura té una importància elevada pel que fa al desxifrat de textos complexos i la selecció d’informació, sobretot de cara al pas a la secundària.

Aquestes xerrades, que es van iniciar el curs passat amb experts sobre un tema d’interès, són el punt d’inici d’un projecte entre escola i l’AFA: l’escola de pares. Estem molt contents i orgullosos de la gran participació en aquestes activitats que ens ajuden a créixer plegats cap a l’escola que és i vol ser el VALDELORS.

#MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES i ESCOLA

#MOLTES GRÀCIES GEMMA i ETNA

#FEM CAMÍ JUNTS, cap a un aprenentatge de cor a cor.