LES OLIMPIADES ESCOLARS: Citius, Altius, Fortius

Aquesta passada setmana  vam participar en les 42è olimpíades escolar que organitza el Consell Esportiu i l’Ajuntament de Reus. Volem aprofitar per agrair la tasca del Consell que cada any organitza unes olimpíades que es converteixen en un espai per fer una competició esportiva escolar.

Esforç, respecte, sentiment d’escola, treball en equip i compromís són valors que hem demostrat que tenim com escola. Volem agrair a tota la comunitat educativa el suport als nostres PETITS i GRANS esportistes.

Hem participar amb els equips alevins i benjamí a la categoria de futbol sala. Amb els benjamins vam arribar a quarts de finals, i vam tenir la mala sort que  la classificació es decidís als penals.

També hem participat en escacs, natació i atletisme. Uns grans resultats per a un any tan olímpic.

#Gràcies a les famílies, mestres, patronat d’esports i AFA.