En Patufet

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

“Patim, patam, patum, homes i dones del cap dret.

Patim, patam, patum no trepitgeu el Patufet”

Patufet          “Patufet? On ets?”

“A la panxa del bou, que no neva ni plou”

Durant el Primer Trimestre, hem estat treballant el conte del Patufet amb els alumnes de Cicle Inicial durant la Sisena Hora dedicada a Educació Artística. El resultat ha estat molt gratificant i aquí us en deixem una mostra:

-Hem explicat el conte.
-Els alumnes han confeccionat contes gegants del Patufet. Democràticament, cada classe ha decidit com editar-los, il·lustrar-los, colorejar-los i escriure els diàlegs
-Han realitzat un Patufet i, tal com demana la tradició, era molt petit.
-Han fet créixer cols amb papers de seda de totes les tonalitats de verd.
-Han pintat pòsters amb els personatges i ambients del conte: mare, pare, botiguer, botiga, bou, etc.
-Han mostrat el seu treball als altres cicles de l’escola, fent una exposició de tots aquests materials al passadí.

Ells n’estan molt orgullosos i per això, hem fet unes quantes fotos i hem decidit penjar-les al bloc. Què us sembla?