Bibliopati

bibliopati1

Un bibliopati2any més comencem amb il·lusió obrint la nostra biblioteca a les hores del pati amb l’ajuda dels voluntaris i les voluntàries de 6è.

Els primer dies de curs s’ha fet una reunió amb l’alumnat de 6è interessat en ser voluntari. Se’ls ha explicat les tasques que tindran a la biblioteca:

• Control de l’alumnat que entra,  ja que s’han establert uns dies per als alumnes de 1r, 2n i 3r i uns altres dies per als de 4t, 5è i 6è.
  • Controlar que els usuaris de la biblioteca tractin bé els llibres.
  • Explicar-los, sobretot als més petits, on es troben ubicats els contes per a la seva edat.
  • Explicar-los algun conte als més petits.

bibliopati3Aquest voluntariat no només contempla el bibliopati sinó que també fa tasques al pati dels més petits de Primària fent-los jugar amb les cordes, amb les gomes, les pilotes i el material que tenen a la seva disposició.

bibliopati7

bibliopati6

bibliopati5

bibliopati4

El programa de voluntariat el completa l’alumnat que ensenya a jugar els escacs als que encara no en saben.

bibliopati10

bibliopati 9