Activitats extraescolars 17-18

L’oferta de les activitats extraescolars per al curs 2017-2018 és la següent:

ACTIVITAT- DIES PER SETMANA – PREU MENSUAL:

• Activitats gestionades per l’empresa Actiesport:
    PATINATGE I HOQUEI- DILLUNS I/O DIJOUS
    1 dia 15€
    2 dies 25€
    JOCS I TALLERS -DILLUNS
    1 dia 12,50€
    2 dies 20€
    VOLEI 1 dia 15€  – DIMARTS
    ROBÒTICA 1 dia 32€ – DIVENDRES

US RECORDEM QUE EL TERMINI PER FER LES INSCRIPCIONS FINALITZA EL 20 DE SETEMBRE.

• KIds&us

A Kids &Us  tenim una metodologia i materials propis que estan en continua evolució i revisió . Basada en el procés natural d’adquisició de la llengua materna. Treballem amb grups reduïts amb interacció individual. Classes dinàmiques i divertides adaptades a la edat de cada nen. Eficaç amb resultats demostrables: “ Estudi universitat de Barcelona “ “Estudi Ipsos i Cambridge” Fem un seguiment individualitzat de cada nen. Informe trimestral de la seva evolució.

L’activitat està adreçada per a nens i nenes de 3 fins  a 7 anys, una hora a la setmana. Començarà la mateixa setmana que comença l’escola i es farà en dijous i/o divendres a les 16h30 o a les 17h35.

Més informació a la secretaria de l’escola.