Trobada pedagògica per a famílies

Benvolgudes famílies,

El dijous dia 7 de març, juntament amb l’AFA, hem organitzat la segona trobada pedagògica per a famílies del curs.

Aquesta vegada dos experts vindran a explicar-nos el procés d’avaluació. Com avaluem als vostres fills i filles? Després de l’actualització del nou currículum volem compartir amb tots vosaltres com s’avalua actualment, la importància de tot el procés.

Estem segurs que aquesta sessió us ajudarà molt a comprendre encara més com treballem i com avaluem als vostres fills i filles.

Us esperem el dia 7 de març a les 20 h a l’espai La Mola

Us agraïm que respongueu a la següent pregunta per tal de tenir una previsió aproximada de l’aforament.

Moltes gràcies i fins dijous!!

Donació de sang

L’alumnat de 5è i 6è de l’Institut Escola Sant Esteve estem organitzant una Campanya de donació de sang pel dia 15 de febrer.
Es durà a terme des de les 9:00 del matí a les 13:00 i en horari de tarda des de les 15:30 fins a les 19:30.
Es farà al nostre centre. La campanya ha estat organitzada per l’alumnat dels nivells esmentats i Vall d’Hebron. Podeu visitar la seva web per veure l’anunci de la nostra campanya.

CAMPANYA DONACIÓ DE SANG

L’alumnat de 5è i 6è de l’Institut Escola Sant Esteve  estem organitzant una Campanya de donació de sang pel dia 15 de  febrer.

Ja es va portar a terme fa dos cursos amb un alt èxit de donants.

Des del nostre centre demanem que tothom qui pugui donar, ho faci!

Us recordem quines són les condicions que s’han de reunir per ser donant:

Qui pot donar sang?

• Recorda que només pots donar sang si tens entre 18 i 70 anys, si peses més de 50 kg, et trobes bé de salut i si no estàs embarassada
  • Si has patit el Covid hauràs d’esperar 7 dies per poder donar des de la fi dels símptomes.
  • Si fa menys de 8 mesos que et vas fer un tatuatge, hauràs d’esperar.

Quin serà el funcionament aquell dia?

Haureu d’entrar pel vestíbul principal, on haureu d’omplir un formulari per saber si podeu donar sang. Allà mateix us farem una petita entrevista. També disposareu d’un photocall per si us ve de gust fer-vos una foto. Un grup d’infants us acompanyarà a l’espai de la Mola on es portarà a terme la donació.  Al finalitzar la donació, us donarem un petit mos perquè us recupereu més ràpid i un detallet que hem preparat amb molta il·lusió.

Regala vida!

Dona sang!

( article escrit per l’alumnat de cinquè i sisè)

Celebrem el Dia de la Pau

El 30 de gener és el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. A les escoles es celebra en aquesta data perquè és quan va morir Mahatma Gandhi, un important líder polític que defensava la resistència pacífica davant la injustícia. “No hi ha camí per la pau: la pau és el camí”, deia. Aquest curs hem fet el símbol de la pau amb tot l’alumnat de primària i secundària.

HORARIS DE LA CURSA

Hola, de nou!

Ja tenim els horaris de les diferents curses que tindran lloc el proper dia 21/01/24.

Recordeu que el propers dies 17 i 18 de gener de 15:00 a 16:30 estarem al vestíbul principal del centre per tal que pogueu venir a recollir el dorsal. Com ja sabeu, són 5 euros que aniran íntegrament a Suport Castellar.

Si podeu, millor portar-ho just. Moltíssimes gràcies!

L’equip del Sant Esteve

Taller en famílies

Aquest curs tornem a engegar les trobades pedagògiques que oferim a les famílies.
Us comuniquem que dijous dia 23 de novembre a les 20h tindrem l’oportunitat d’escoltar al Gerard Vilanova, tècnic de comunicació, formador, divulgador, professor i gestor de documents. Aquest taller està adreçat a totes les famílies del centre i si ho creieu convenient als vostres fills i filles.
Sota el títol FEM UN RESET en Gerard ens plantejarà l’ús i l’abús de les pantalles, dispositius digitals i xarxes socials, facilitant eines i recursos senzills per a la seva correcta introducció, ús, gestió i convivència. Ens orientarà sobre els límits necessaris que joves i adults hauran de fixar en el seu dia a dia perquè aquestes eines siguin enteses com a recurs per a l’aprenentatge, l’organització, l’oci i la comunicació.

Afrontem l’educació digital i mediàtica de la família com a part essencial de la interacció familiar des de valors com la prudència, la responsabilitat i l’anticipació.

European Quality label

Our school has been awarded the Quality Label for the work in the eTwinning project “A WORLD OF WORDS (WOW)“. This means that our teachers’ work, the work of our students and the collaboration with your partners met the Quality Label Framework criteria and received a high score.

The students of the class of 2011 were involved in the project during the academic year 2021-22. It is a great pleasure for us to see our way of learning and teaching spread across borders, to work with other incredible teachers and to offer these learning opportunities to our students.

We can’t wait to start planning more great projects with other national and international partners.

La nostra escola ha estat guardonada amb el Segell de Qualitat pel treball en el projecte eTwinning “A WORLD OF WORDS (WOW)”. Això vol dir que el treball dels nostres docents, el treball dels nostres alumnes i la col·laboració amb els socis han complert els criteris del Marc de Qualitat i han rebut una puntuació elevada.

Els alumnes de la promoció del 2011 van participar en el projecte durant el curs 2021-22. És un gran plaer per a nosaltres veure la nostra manera d’aprendre i ensenyar traspassa fronteres. Treballar amb altres professors increïbles i oferir aquestes oportunitats d’aprenentatge als nostres alumnes, son una font d’enquiriment personal i professional.

Estem impacients per començar a planificar més projectes amb altres socis nacionals i internacionals.