Xandall – Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

1. Com es realitza una comanda?

• Cal entrar a practiquestgn.cat/afa/xandall i accedir a l’apartat “Tenda virtual”
  • També podeu accedir a la tenda virtual entrant a www.uni4me.net , cliqueu el botó “Accés” i escriviu el codi EPTA-01 corresponent a la nostra escola.
  • Cal registrar-se per a tenir accés a la tenda virtual. Una vegada registrats, per a accedir-hi cal escriure l’email i la contrasenya.
  • Fer la comanda des de la tenda virtual
  • Alternativament, es pot fer via telefònica trucant al telèfon 931 847 229. En aquest cas, us ajudaran a realitzar la comanda desitjada, i us aconsellaran en qualsevol dubte que tingueu.

2. Com es paga una comanda? És segur?

El pagament de la comanda es pot efectuar mitjançant targeta de crèdit/dèbit, tant si la comanda es realitza a través de la web, com si es fa via telefònica.
També teniu l’opció de pagament a través de transferència bancària (Efectuar pagament/Modalitat de pagament).
La nostra pàgina web és totalment segura. Les vostres dades bancàries no queden registrades en la web d’Uni4me, sinó que es gestionen directament a través de la passarel·la de pagament segur TPV de La Caixa.
Molt important: Després d’efectuar el pagament, clicar sempre el botó “següent” o “continuar” per a completar correctament el procés i que es gravin les dades al sistema.

3. He fet la compra, però en el procés de pagament el TPV s’ha bloquejat i no he rebut cap confirmació?

Quan l’usuari accedeix al TPV, comunica directament amb l’entitat bancària. Uni4me no té accés a cap dada ni cap informació addicional dels motius pels quals el TPV no autoritza l’operació. En aquests casos, les comandes no queden finalitzades, i s’haurà de repetir l’operació. És important assegurar-vos que la vostra targeta bancària permet les compres en línia.

4. He fet la comanda, però no he rebut cap confirmació?

Si el procés de compra es realitza correctament, rebreu un email amb la confirmació i la factura de la vostra comanda. En cas de no rebre aquesta informació, reviseu l’adreça d’email de “el vostre compte” o la safata del correu “no desitjat”.

5. Es pot fraccionar el pagament?

Uni4me no fracciona el pagament, això no obstant, moltes entitats bancàries donen l’opció de poder fraccionar el pagament efectuat amb targeta de crèdit, i sense cost addicional. Contacteu amb la vostra entitat per a obtenir més informació.

6. Hi ha despeses d’enviament? On es reben les comandes? A casa no hi ha ningú en tot el dia. En cas d’entrega a domicili, com ho faig per a rebre la comanda?

• En la fitxa de registre hi trobareu una opció per a poder introduir una adreça d’entrega diferent de la del vostre domicili. Per exemple, hi podeu posar l’adreça dels avis, de la feina, d’un veí, etc. En qualsevol cas, no oblideu posar un telèfon de contacte.
  • Les comandes es podran enviar a l’adreça postal que hàgiu indicat en el vostre compte. L’enviament al vostre domicili té un cost de 8 € si la compra és inferior a 60 €. En cas que superi aquest import les despeses d’enviament seran a cost 0.
  • Si ho desitgeu poder indicar que fareu la recollida de la comanda a l’Escola. Aquesta opció és gratuïta per a aquelles famílies sòcies de l’AFA. Per les famílies no sòcies de l’AFA té un cost de 3 € que s’abonarà en el moment de fer la recollida.

7. Quin és el termini d’entrega?

Tant si és per entrega a domicili o al punt de recollida, els terminis d’entrega seran:

• Comandes realitzades fins al 20/8: S’entregaran a finals d’agost o primera setmana de setembre (Rebreu un mail de confirmació de recollida)
  • Comandes a partir del 21/8: Iniciat el curs, s’entregaran en el termini d’una setmana per ordre d’entrada i conforme existències. En cas de trencament d’estoc d’alguna talla, el termini d’entrega màxim serà durant el mes d’octubre.

8. Com es tramiten els canvis i les devolucions?

• Disposeu de 3 mesos des de l’entrega de la vostra comanda per a retornar o canviar una peça.
  • Haureu d’anar a la pissarra Atenció al Client, Devolucions i canvis de talla, i escollir l’opció Devolucions i canvis. S’obrirà un formulari per a omplir amb els articles per a canviar o retornar.
  • UNI4ME recull les devolucions al punt de recollida 1 cop per setmana.
  • En qualsevol cas, la peça ha d’estar en perfecte estat, amb l’etiquetatge original i sense signes d’haver-se utilitzat.

CANVIS DE TALLA

• Si la comanda original es va entregar al punt de recollida, el canvi de talla es farà al punt de recollida. Haureu d’entregar l’article que retorneu quan recolliu el nou.
  • Si la comanda original va ser entregada a domicili, podreu triar si el canvi es fa al punt de recollida o a domicili. Si trieu fer-lo a domicili, recollirem els articles que retorneu, en el moment d’entregar els nous.
  • És important revisar el quadre de talles per triar la talla correcta, ja que qualsevol canvi de talla implicarà un retard en l’entrega i té un cost de preparació i retorn de 3 €.

DEVOLUCIONS

• Si es tracta d’una devolució d’article sense canvi de talla, ens haureu de deixar el paquet al punt de recollida en cas que el vostre centre en tingui o fer-lo arribar a la següent direcció: UNI4ME Carrer Alemanya 44 08917 Badalona. Quan rebem els articles que retorneu al magatzem, us farem l’abonament de l’import.

IMPORTANT: No s’acceptarà la devolució ni el canvi d’articles que hagin estat usats, manipulats, danyats o alterats de qualsevol forma. No s’acceptarà cap devolució ni canvi si l’article no porta l’etiquetatge i embalatge original.