6è B ha representat avui la seva obra de teatre “El jardí de Flaira-nas”

Avui ha tingut lloc a l’Atrium la representació de l’obra de teatre de 6è B, els/les alumnes han estat treballant tot el curs de valent per oferir-nos aquesta funció meravellosa.  Els nens i les nenes semblaven professionals a l’escenari, ho han fet súper bé encara que, com és normal, hi havia molt nerviosisme perquè tot sortís molt bé.  Tot un èxit, enhorabona a tothom per la bona feina, als/les alumnes, a la tutora, a les professores que han ajudat en els decorats i darrera de l’escenari i a totes les famílies que s’han deixat la pell per preparar totes les disfresses.  Congratulations !

Aquí us deixem algunes fotos fins que es pugui editar el vídeo, esperem que us agradi tant com a tots/es nosaltres.

See you soon with new news !

El jardí de Flaira-nas – Teatre 6è B blanc i negre

El jardí de Flaira-nas – Teatre 6è B color