Gust per la lectura

Potenciem el gust per la lectura amb diverses activitats a la biblioteca de l’escola.  Una comissió de mestres treballa per tenir un fons de llibres adequat a les necessitats de l’alumnat, atractiu i actualitzat.  S’organitzen activitats com: presentació de novetats editorials o de llibres d’una determinada temàtica, visita d’il·lustradors i autors, escriptura d’un conte col·lectiu, visites a la biblioteca municipal…

A totes les classes es dedica 1/2 hora diària a la lectura (alternant lectura autònoma, lectura per part dels docents i/o altres companys/es, recomanacions de llibres…).

padrins2

Padrins de lectura: els alumnes de 6è apadrinen els de 1r i realitzen junts, cada setmana, una activitat de lectura que crea uns llaços d’amistat molt bonics, i és motivadora per a tothom.

padrins1

Bibliopati: a l’hora del pati s’ofereix a l’alumnat la possibilitat de gaudir d’una estona relaxada dedicada a la lectura.  A finals de 2019 hem estrenat la sala del bibliopati (situada a l’antiga casa del conserge, que l’Ajuntament ha arranjat i convertit en una sala diàfana i molt agradable).