Escola Verda

Trebalescola verda logolem des del compromís amb el medi ambient i des del curs 2010 tenim l’acreditació d’Escola Verda.  Hi ha un grup de treball i una comissió d’alumnes que treballa fent diferents accions de sensibilització i altres activitats per a la comunitat escolar.

La comissió EMA (Equip Mediambiental) és molt actiu al centre, i proposa exposicions, concursos, activitats… per a conscienciar-nos de la necessitat de tenir cura del medi ambient.

escola verda ema

L’hort escolar també forma part de les activitats com a escola verda i a més permet el treball d’alguns continguts de l’àrea de Coneixement del Medi Natural.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Entre l’any 2009 i 2012 vam participar en el projecte “EURONET 50/50″, formant part d’un grup de 50 escoles d’entre tota Europa, de les quals 13 eren catalanes. Més informació.

escola verda reciclar

Vallès Visió es va fer ressò del nostre projecte, ho podeu veure aquí.