AMPA

L’AMPA de l’Escola Montpalau està  formada per totes les mares i els pares dels infants de la nostra escola i  està gestionada per un grup de famílies -la junta de l’Ampa- que de forma voluntària, amb empenta, il·lusió i moltes ganes de fer escola junts, col·laboren, programen i organitzen multitud d’activitats i serveis per facilitar el més possible el dia a dia de  la nostra escola.

D’entre les moltes activitats de què es fa càrrec l’AMPA de l’escola, destaquem:

• Venda directa de material escolar -a principi de curs-, equipament esportiu -xandall-, bates i bossetes al llarg de tot el curs.
  • Organització i gestió d’activitats extraescolars per a tot l’alumnat:
    • Patinatge.
    • Anglès per a totes les edats.
    • Activitats esportives diverses.
    • Dansa .
    • Gimnàstica rítmica.
  • Organització i celebració d’activitats familiars:
    • Halloween
    • Carnaval
    • Revetlla d’estiu
  • Organització i col·laboració en la celebració d’activitats complementàries dins el centre.
    • Obres de teatre (La Castanyera, la Llegenda de Sant Jordi…)
  • Tallers a l’aula (Tardor i castanyada; Nadal; Carnaval…).
  • Col·laboració en tasques de manteniment de material escolar (llibres de text, per exemple)
Són molt importants també les donacions i col·laboracions que l’AMPA pot fer a l’escola gràcies a les aportacions econòmiques de totes les famílies associades, i de les quals en gaudeixen tots els nens i nenes sense distinció.  Algunes de les aportacions han estat:
  • Monitors interactius -pissarres digitals-
  • Parquet per a les aules d’Educació Infantil
  • Equipament esportiu i lúdic – cistelles de bàsquet, jocs-.
  • Instruments musicals per a l’aula i per a l’alumnat

Des del curs 2019-2020, l’AMPA és la responsable de la  contractació del SERVEI DE MENJADOR i col·labora en la  seva gestió, junt amb la direcció de l’escola i la Comissió de Menjador del Consell Escolar.

Consulteu les activitats extraescolars i els dies de venda de material i atenció als socis a la cartellera de l’escola.

Podeu posar-vos en contacte amb ells a l’adreça:  ampamontpalau@gmail.com