Dinamitzacions, autors, conte contes…

Al novembre, els de 6è, van rebre a l’escola a la Mertxe París i la seva companya, que ens van fer una dinamització força engrescadora, i a la vegada molt il·lustrativa, sobre quatre dones que van fer història. Aquestes biografies han donat peu per continuar engrescant-nos amb llibres com “Contes de bona nit per a nenes rebels”.

Ella mateixa, de l’equip “ Mosaics llibres”, a la Biblioteca Francesc Boix, van convidar als alumnes de 4t a fer un taller on van poder  practicar el procés d’elaboració d’un llibre. Vansorgir idees molt imaginatives i atractives.

Igualment, els de 4t, vam rebre a la nostra biblioteca la visita del Miquel Desclot, qui va explicar als i les alumnes la importància de llegir per poder ser un bon escriptor. També els va transmetre la bellesa i la música que poden rebre al llegir un text ben escrit. Per acabar, en Miquel ens va contestar amablement a totes les preguntes que teníem.

Una altra visita important, va ser la que ens van fer el grup MARC. Ens van deixar bocabadats a tots, des dels més petits d P3 fins als/ les mestres. Aquest grup de “mestres, àvies, recuperadores de contes”. Ens van explicar contes i rondalles amb moltíssima expressió, excel·lent lèxic i gran capacitat d’interpretació. Els estem molt agraïts!