Les famílies entren a l’aula de 4t

Aquest dimecres l’alumnat de 4t. va convidar a les seves famílies a participar en algunes de les activitats d’aula.

– Primer, els vam explicar els projectes en què estem treballant “Partícules” i “Meteorologia” i els vam fer participar amb nosaltres en una dinámica sobre la meteo-emoció. Després, van veure els nostres balls que aviat farem en una gran trobada d’escoles al Fòrum de Barcelona. I finalment, vam aconseguir que les famílies s’animessin a ballar amb nosaltres una de les coreografies. Quina passada!!

Ha estat molt agradable compartir aquests moments tots junts. Fins la propera ocasió!