Curts Muts al Poble Sec (Projecte Tàndem 6è)

Els alumnes de 6è dins del projecte Tàndem (música i aprenentatges) ens hem convertit en actors, actrius, directors de cine, responsables de vestuari, d’art, expert en fotografia… Amb l’objectiu de treballar “El barri” hem inventat històries que es desenvolupéssin al Poble Sec i ens hem endinsat en el món dels curtmetratges muts. Hem vist molts exemples i hem conegut l’obra de Buster Keaton, entre d’altres.  Hem après com es classifica el gènere de les pel·lícules, així com les músiques que l’acompanyen. En total hem creat 4 curts muts on hi participem el 47 alumnes.

Ha estat una experiència molt original i estem contents amb el resultant. Esperem que us agradi. 3, 2, 1…acció!

Alumnes de 6è.

CURT 1: “Supercinto”

CURT 2: “El llapis de la sort”

CURT 3: “La desaparició de Dela”