NIT A L’ESCOLA

UNA NIT A L’ESCOLA, on les nenes i nens de P5 i de 1er puguin conviure més enllà de les aules. Durant l’estada es faran diferents jocs i activitats (gimcana, jocs amb llanternes i disfresses, Conta-rondalles…)
Divendres 26 de maig  a les 19.30 h. i els recollirem a les 11’30 h. del matí del dia següent (dissabte 27)

Els nens dormen la nit del divendres 26 de maig a l’escola, vetllats per l’equip habitual d’extraescolars. Ens trobem a les 19.30 h. del divendres i els recollirem a les 11’30 del matí del dia següent (dissabte 27).

Què fa falta portar?
• Sopar i esmorzar de casa (un parell d’entrepans o carmanyola, fruita i alguna cosa per veure).
• Muda per al dia següent.
• Pijama, sac de dormir, llençol o manteta fina per tapar-se.
• Llanterna i coixí
• Recomanem no portar joguines.

INSCRIPCIONS >> del 18 al 24 de maig a l’AMPA.
PREU: 15 euros.
Més informació al web de l’AMPA: Nit a l’escola
nit_alescolaA3_2017-cartell_af
UNA NOCHE EN LA ESCUELA, donde las niñas y niños de P5 y de 1º puedan convivir más allá de las aulas. Durante la estancia se harán diferentes juegos y actividades (gincama, juegos con linternas y disfraces, Cuenta-fábulas…)

Viernes 26 de mayo a las 19.30 h. y los recogeremos a las 11’30 h. de la mañana del día siguiente (sábado 27)
Los niños duermen la noche del viernes 26 de mayo en la escuela, velados por el equipo habitual de extraescolares. Nos encontramos a las 19.30 h. del viernes y los recogeremos a las 11’30 de la mañana del día siguiente (sábado 27).

Que hay que traer?
• Cena y desayuno de casa (un par de bocadillos o fiambrera, fruta y algo para beber).
• Muda para el día siguiente.
• Pijama, saco de dormir, sábana o manta fina para taparse.
• Linterna y cojín
• Recomendamos no traer juguetes.