L’astronauta Luca Parmitano contesta les nostres preguntes sobre la vida a l’espai

Les nenes i nens de 4rt vam gravar en video unes preguntes sobre com és la vida a l’espai. Conjuntament amb les altres escoles d’Europa que participen amb el projecte etwinning “Space Explorers” vam elaborar un video amb totes les preguntes. La nostra Missió com a exploradors de l’espai era aconseguir que un astronauta en actiu ens les contestés.

Aqui podeu veure el video que els hi vam enviar:

La nostra sorpresa va ser immensa quan vam veure que l’astronauta italià Luca Parmitano ens havia contestat. Ens vam posar molt contents. Aquí podeu veure un video amb les respostes que ens va escriure mitjançant twitter:

També podeu veure la conversa que van tenir a twitter en el següent enllaç:

A més, també hem completat la Missió 1 del projecte que era intercanviar-nos els pòsters que havíem el·laborat sobre el sistema solar. A nosaltres ens va tocar il·lustrar Saturn i Urà. Aquí teniu una mostra del que vam enviar a les altres escoles:

Durant aquest dies hem rebut els posters de les altres escoles:

I ja ens hem posat a treballar per extreure tota la informació que ens han enviat

Hem après molt sobre l’espai alhora que hem après anglès.