Ja tenim de nou la mostra dels Projectes TÀNDEM!

Programa imatge 1 Programa imatgeUn any més, donem cloenda a les activitats escolars amb la mostra d’un dels projectes treballats a l’aula. Els projectes d’aula prenen sentit quan els continguts de les àrees s’interrelacionen facilitant l’aprenentatge de les competències bàsiques. Llengua, medi, matemàtiques, música…… hi són presents.

Avui, dimecres 15 de juny Ed. Infantil i C. Inicial mostraran el seu projecte a la resta de companys de l’escola.

Demà, dijous 16 de juny serà C. Mitjà i Superior qui el mostrarà.

Les famílies podreu veure la totalitat dels projectes segons s’indica en el programa adjunt, el divendres 17 de juny.

Ens agradarà molt compartir amb vosaltres tot el que hem après!