Final de curs

IMG_8955.jpg

I com cada any arriba l’últim dia, aquella festa que compartim amb les famílies, amb els companys, amb els nois i noies que ja estan a l’institut i que tornen a compartir una estona a la que sempre serà la seva escola.

Són moments d’emocions, d’alegria, de tristesa, de compartir moltes de les coses que ja hem compartit durant el curs.

Per a la majoria no és un adéu, és un arreveure fins a després de l’estiu, quan tornem amb les forces renovades, amb les ganes de veure amics i companys.

Però per als nois i noies de 6è sempre és un dia una mica especial. Ja no tornaran cada dia a omplir aules i patis, s’han fet grans i cal que comencin una nova etapa. Sempre volen acomiadar-se d’una manera especial i aquest any ens han regalat una cançó:

“Anem creixent,

ens ‘nem fent grans,

i un dia haurem de deixar l’escola.

Passem de curs i ens fem millors,

busquem futurs…”

Molta sort en aquest camí que ara inicieu i a la resta, ens veiem al setembre!!!

Ja podeu veure les fotos d’avui a l’apartat corresponent de la intranet