CIRC AL PATI

DIUMENGE 27 DE NOVEMBRE
12H
Obrim el pati de l’escola amb una gran sorpresa!!!!
Taller de CIRC
Veniu a passar-ho genial!

AMBIENTS!!!

AQUEST DIVENDRES EDUCACIÓ INFANTIL HEM COMENÇAT ELS AMBIENTS.

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ: hem jugat a la caseta, a la botigueta i als metges, ens hem disfressat i maquillat, hem pogut llegir contes i explicar-los amb titelles, a l’ambient de moviment ens ho hem passat superbé, hem fet trencaclosques i jocs  matemàtics, hem experimentat amb diferents materials i jugat amb la capsa màgica, hem fet moltes construccions i l’ambient de plàstica ha estat molt atractiu  Esperem amb moltes ganes el proper divendres per continuar passant pels diferents ambients.

Ja estem de colònies!

Hola a tots i totes, ja estem de colònies!!

img_1846 img_1862 img_1871

Hem arribat aquest matí, la primera cosa que hem fet ha estat esmorzar i descobrir l’entorn de la casa de colònies. La casa és molt gran i molt xula. Després de dinar hem fet una activitat pel bosc i una de dibuixar lletres xineses. Més tard hem berenat i després una altra activitat. També hem jugat una mica a futbol. Abans de sopar ens hem dutxat i ara estem a punt de començar les activitats de nit.

Fins demà!

OBRIM EL PATI!

Famílies, veïnes i veïns, nenes i nens de l’escola…atenció!
Us recordem els horaris d’hivern en què podeu venir al pati de l’escola a jugar.
De dilluns a divendres: 18.45h a 20.45h
Dissabtes i diumenges: 11h a 14h

Hi està tothom convidat!

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar

Primer dia d’un nou curs ple d’il·lusions, d’objectius engrescadors, de pors i esperances.
Ens retrobem amb companys i amics, coneixem nous mestres, nous nens i nenes, noves aules.
Sigueu tots i totes molt benvinguts a aquesta, la vostra escola!!

Comença un nou curs!!

Tot a punt per a iniciar un nou curs amb energies i il·lusions renovades!.
Per començar, unes quantes dates a tenir en compte:

• 8 de setembre 9h del matí- Reunió de famílies  de P3
  • del 5 al 16 de setembre, de 8,45h a 13h del matí- 2n Termini per a presentar… Llegeix més»