Why?

El dilluns 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar per la No violència i la Pau al Centre Cívic de la Salut. Els infants de 5è de l’escola van presentar els contes per la pau que han elaborat i, en Nil i la Nora, representants de la nostra escola al Consell dels Infants, van ser els encarregats d’explicar (davant de les 7 escoles que hi participaven!!) el Projecte Why?
Us heu adonat que a la façana de l’escola hi ha un dibuix d’un nen amb una cara molt trista? És obra de l’artista Carme Soler Vendrell que des de fa uns quants anys s’ha dedicat a pintar nens i nenes que han patit la guerra i les seves conseqüències. El 20 de novembre aquesta pancarta es va penjar a la façana de l’ajuntament de Badalona i des de llavors ha estat present en moltes de les escoles de la nostra ciutat.
Durant aquesta setmana la podrem veure al Lola Anglada fins que la portem a un altre centre. Penjant-los a les façanes d’alguns edificis aconseguim fer-los sortir al carrer per denunciar la situació en què es troben milers d’infants a tot el món. Víctimes de la falta d’escrúpols i l’ambició humanes. Que el seu crit es faci sentir per tots els racons de la terra per dir que ja n’hi ha prou!!
Deixem als infants ser infants i que puguin créixer en pau.
Hi ha monstres que viuen als contes
però n’hi ha que viuen en la realitat diària de molts infants,
com la fam, la guerra, l’esclavatge, el maltracte…
unnamedunnamed-1