Llibres per Sant Jordi 2018

Estimades famílies,

Com cada any, el mes més literàri de l’any ens regala un munt d’oportunitats de, si no ho fem prou durant la resta de l’any, tenir un bon motiu per poder dedicar-li un moment a engrescar-nos, il·lusionar-nos, pensar i gaudir de la literatura i el fantàstic món dels llibres, i deixar-nos emportar per la màgia d’allà on no hi ha impossibles.

La setmana passada vam tenir l’honor i la sort de poder comptar amb en Jaume Centelles a l’escola, amb el ja tradicional Berenar i llibres. Ens vam trobar algunes famílies de l’escola, mestres i algunes ex-famílies que vam gaudir d’un cafetó unes galetes i un bon grapat de llibres, novetats i sorpreses que ens va portar el Jaume de cara a aquest proper Sant Jordi.

Recomanats Sant Jordi 2018 i Recomanades Sant Jordi 2018 (web)