La llavor del canvi

L’escola Els Llorers creu en el nou enfocament de l’educació i en la rellevància d’aprendre.

Inici de curs 2018-19

Benvolgudes famílies,
Les classes no comencen fins al dimecres 12, però, tot l’equip de l’Escola Els Llorers ja hem començat a treballar per engegar aquest nou curs amb moltíssima il·lusió.
Tenim una setmana molt intensa i estem fent reunions, preparant aules, muntant la nova aula d’Art per… Llegeix més»

Moments de P3

Els grups de P3 han fet un recull de fotografies i moments del curs perquè pugueu descarregar durant el mes de juliol.
Al finalitzar aquest període s’ eliminarà l’ article per motius de protecció.
Cliqueu sobre la imatge per accedir a l’ àlbum.

Acte de cloenda de l’Aula Viva

Aquest dimecres 20 de juny a la tarda s’ha fet l’acte de cloenda de l’Aula Viva.
Després d’un any de Projecte incidint en la transformació de l’espai públic d’Avinguda de Roma i afavorint les dinàmiques pedagògiques de l’alumnat arribem al final de curs amb un balanç… Llegeix més»

Joc Viu a P4.

Avui , dimarts dia 12 de juny, hem anat a jugar a la platja de la Mar Bella. Les  Balenes,  els Peixos i els Dofins ens hem remullat d’ allò més . Comtempleu l’ àlbum clicant la imatge de sota.