Jornada de portes obertes

JORNADA DE PORTES OBERTES

Divendres 2 de març

De 9’30h a 11’30h i de 15’15h a 17’15h.

CAL TRUCAR PER RESERVAR

Més informació cliqueu aquí

_________________________________________________________________________________________

L’escola Els Llorers creu en el nou enfocament de l’educació i en la rellevància d’aprendre.

Cada dia més autònoms!!

Treballar per racons és Educar l’autonomia.
El treball per racons  ajuda el nen a ser responsable amb el material i amb el treball, exigint-li i creant-li la necessitat d’ordre. L’alumne aprèn a organitzar-se, a planificar-se la feina, a saber què vol aprendre i quin camí pot seguir… Llegeix més»

Anem al mercat del Ninot

Dins del projecte dels sentits, els nens i nenes de 1r B i P-5 B hem anat al mercat del Ninot ha experimentar i descobrir utilitzant els nostres cinc sentits.

Ens ho hem passat d’allò més be comprant i sobre tot esmorzant.

Fem entrar en erupció un volcà a la classe

Els grups de tercer estem treballant la Terra, els volcans, els minerals, les roques, l’erosió…
Arrel d’aquestes activitats els nens i les nenes han portant diversos materials: col·lecció  de minerals, roques i un volcà fet a mà.

#gallery-4 {
margin: auto;
#gallery-4 .gallery-item {
float: left;