Qui som

L’escola Els Llorers creu en el nou enfocament de l’educació i en la rellevància d’aprendre.

Dinantia

Estimades famílies,
Avui hem inaugurat la plataforma Dinantia per comunicar-nos amb tots vosaltres. Si encara no us heu descarregat l’ app al vostre mòbil, us convidem a fer-ho!
(Recordem que és gratuïta)

Reunions informatives d’inici de curs

Hem iniciat un nou curs ple de reptes, nous projectes i ple d’emocions!
Us convidem a assistir a les reunions informatives dels vostres infants. I com a novetat aquest curs hem decidit agrupar les reunions per cicles, agilitzant la nostra organització.
En cas que alguna família tingui… Llegeix més»

Resolució d’adjudicació. Licitació menjador

Us comuniquem que ja s’ha fet la resolució d’adjudicació del procediment obert per a l’adjudicació del contracte que té per objecte el servei d’alimentació i monitoratge de temps de migdia de l’Escola Els Llorers.
D’acord amb els informes que consten al perfil de contractant de valoració del… Llegeix més»

Licitació pública: Lectura de les puntuacions totals dels sobres B i obertura dels sobres C

Dimecres 5 de juliol de 2017, a les 11:45 hores, a l’Espai de Formació de la planta baixa del Consorci d’Educació de Barcelona, pl. Urquinaona, 6, tindrà lloc la lectura de les puntuacions del sobre B (criteris amb judici de valor) i l’obertura del sobre C (criteris automàtics) dels licitadors admesos al procediment obert per a l’adjudicació del contracte que té per objecte el servei d’alimentació i monitoratge de temps de migdia de l’Escola Els Llorers.

EL CAMÍ AMIC

El camí amic és

• Un projecte comunitari d’educació en valors cívics i ambientals, que busca la complicitat i col·laboració de la gent dels barris de St. Antoni i l’Esquerra de l’Eixample.
  • Un compromís ciutadà, que amb recolzament municipal, promou canvis en l’organització de l’espai públic i… Llegeix més»

Acollim el torneig de Neymar Jr’s Five

BARCELONA ACULL LA FINAL DEL TORNEIG APADRINAT PER NEYMAR
L’última ronda de la segona edició del torneig de futbol de Neymar Jr. es va celebrar 21 de maig a Barcelona, concretament a l’escola Els Llorers.
Set equips es van jugar la plaça a la final mundial de la… Llegeix més»

Perfil del contactant

S’ha obert el termini de presentació d’ofertes per a la licitació del servei de menjador de l’Escola Els Llorers.
Les presentacions s’han de lliurar a la Secretaria de l’escola, Carrer Aragó 121 08015 de Barcelona.
L’horari de presentació és de 9’00h a 12’00h i de 15’00 a… Llegeix més»

Pitos a Dojo!

La companyia “Pitos a Dojo” va arribar a l’ escola per fer una representació musical a tots els alumnes d’ infantil. A través dels instruments de vent ens han endinsat en un mon de fantasia i il.lusió.

Jornades esportives a Educació Infantil.

Gran dia pels nens i nenes d`infantil. Amb l’ ajuda dels alumnes de cicle superior els petits van gaudir de diferents espais a on van demostrar agilitat , equilibri, velocitat, punteria, treball en grup i d’ altres capacitats esportives.

Felicitats a tots els que han fet que el dia sigui perfecte!