MESTRES DE LA ZER A LA TROBADA D’ESCOLES RURALS

Abans d’encarar la recta final del trimestre i arribar Nadal un bon grapat de mestres de rurals d’arreu del país ens vam trobar aquest dissabte a l’escola Port Rodó – ZER Mestral, a Campredó (Baix Ebre). De la ZER hi van participar en Carles, de Collsuspina i en Toni de L’Estany.
Va ser una trobada molt profitosa que a part de reflexionar sobre el tema del mes del Congrés d’Educació Pública de Catalunya -“innovació, transformació, emancipació i xarxes”- la ZER va compartir amb tothom el seu projecte d’escola inclusiva on col·labora amb la Fundació Mercè Pla. Un projecte de vida arrelat a tot el territori.
Aquestes trobades serveixen, a part de tractar els temes que ja estan a l’ordre del dia, per fer xarxa entre escoles rurals de tot Catalunya i crear una xarxa molt rica, ja sigui per temes professionals com d’amistat. Tant en Carles com en Toni van trobar molt profitosa la visita a les Terres de l’Ebre.

ACTA DE LA TROBADA

ACTA VERSIÓ REVISTA