LES TRES ESCOLES DE LA ZER PARTICIPEN A LES JORNADES D’ESCOLA RURAL EN LA FORMACIÓ INICIAL DE MESTRES

Entre ahir i avui es celebra entre Manresa i Castellnou de Bages la XXVII edició de les Jornades d’Escola Rural en la formació inicial. És un trobada de més d’un centenar d’alumnes universitaris de totes les universitats de Catalunya. Ahir es va fer l’acte inaugural a la seu de la FUB de Manresa i tot seguit els participants van anar cap a Castellnou de Bages. A la tarda, diversos educadors de la ZER van participar en dos tallers: un projecte de l’escola de L’Estany i el projecte de ZER d’STEAM, amb col·laboració amb STEAM4All.

Avui diferents alumnes de les universitats de Catalunya visitaran les tres escoles de la ZER.

És una oportunitat magnífica de fer xarxa amb diferents professores de les universitats i de tenir contacte amb les futures generacions de mestres

.