ESCOLES COMPARTIDES – GRUP DE GRANS. COMENÇA LA RUTA GR DE LA ZER

Avui durant tot el dia el grup de grans de les tres escoles hem compartit experiències a l’escola de L’Estany. Era la primera trobada d’escoles compartides. A primera hora en Sergi i la Gemma han aprofitat per assajar totes juntes la cantata de la Cabra d’Or. El grup ha estat molt il·lusionat i concentrat amb les cançons. Després d’un merescut descans hem presentat les escoles compartides d’aquest any i el nostre projecte estrella: la Ruta GR de la ZER, uns campaments de cinc dies recorrent la nostra comarca coneixent el territori, les persones i les tradicions. Avui hi hem treballat la resta del dia. Hem plantejat a les criatures que elles seran les autèntiques protagonistes i realment des del primer moment s’han involucrat amb el projecte. Avui hem escrit els objectius i la base d’orientació dels diferents grups que hem cregut que eren necessaris: material, menjar, dormir, activitats i jocs de nit, ruta i presentació a la comunitat educativa.

Al migdia hem dinat al Rec de les Nogueres i hem jugat pel bosc. Ha estat una bona estona entretinguda i divertida. A la tarda hem tornat a l’escola i hem seguit amb el nostre treball. Abans de marxar tots els grup han compartit el seu treball amb els altres. Ha estat un dia de ZER, de cohesió, d’amistats i no només entre alumnes sinó també entre educadores. Ha estat un dia genial. Ens retrobem el dia 12 de març a Sant Quirze Safaja!

FEU CLIC A LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM

PRESENTACIÓ RUTA GR DE LA ZER