CS Castellcir – La classe de Gutenberg

Hola, som els alumnes de 5è i 6è de l’escola de Castellcir. Hem fet aquest article perquè ja tenim nom de classe!
Quan ens han dit que havíem d’escollir nom, hem fet una pluja d’idees i quan hem tingut els candidats necessaris hem fet votacions. Quan hem acabat de votar hem fet el recompte dels invents o inventors més votats, a la primera ronda, el més votat ha sigut els drons, però hem pensat que estaria bé fer una o dos rondes més. A la segona ronda ha guanyat Johannes Gutenberg i al final hem fet Gutenberg perquè ha sigut el més votat.

Ara toca fer el disseny de la porta!