CLOENDA DELS ABR A LA FACULTAT DE CIÈNCIES DE L’EDUCACIÓ DE LA UAB

Ahir en Carles i en Toni va anar a l’acte de cloenda del projecte pilot sobre ABR (Aprenentatges Basats en Reptes) a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) on es van presentar els treballs de les alumnes. L’acte va començar amb la presentació de benvinguda de la Dra. Sílvia Blanch, Vicedegana de Pràctiques i Secretària de la Facultat de CC de l’Educació i de l’Òscar Redondo, Coordinador de Reptes. Tot seguit es van presentar 6 treballs que proposaven activitats per la millora de la llengua escrita a les escoles de la ZER.

Van ser propostes molt interessants on entre altres proposaven: escriure cartes a la direcció d’un diari, crear un text expositiu pel jardí botànic…

Després de les presentacions es va fer una valoració molt positiva dels treballs i es va convidar les alumnes als nostres centres per tal d’executar aquestes propostes.

L’acte es va tancar per part de l’Artur Vidal i la Marilisa Birello, coordinadors i professors de l’assignatura Llengües i aprenentatge.

Es valora molt positivament aquesta col·laboració amb l’UAB sobre ABR.