EL MOIANÈS CANTA

Aquest curs els alumnes de les nostres escoles tornen a participar a “EL MOIANÈS CANTA“.

Aquesta és una iniciativa d’un grup de mestres que consisteix en organitzar una activitat per tots els alumnes de totes les escoles del Moianès.

Enguany hi participen un total de set escoles, l’Escola Josep Orriols i Roca i l’Escola Pia de Moià, l’Institut Escola de Castellterçol, l’Escola La Popa de Castellcir i la ZER El Moianès Llevant amb les escoles de Sant Quirze Safaja, de l’Estany i Collsuspina.

També participaran la coral infantil i l’orquestra de l’Espai Musical de Moià, reunint un total de 185 alumnes i 30 músics amb narradora i solista.

El Concert serà el 27 de març de 2020 al Centre Cultural Les Faixes de Moià.

La primera activitat en que participem és el “Concurs del Cartell“, un concurs que guanyarà un dels alumnes participants i que serà el que donarà color al cartell que anunciarà el concert.

Els sis finalistes de les nostres tres escoles són…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *