Ball de Bastons – Escola Els Ventets

Hola som els grans de l’Escola Els Ventets de Collsuspina. Pengem aquest missatge perquè ens veieu ballant el Ball de Bastons que hem preparat per les Escoles Compartides.

Al setembre vam escollir aquest ball que ens va portar la Marina. Ens ha portat molta feina, tot i això ha valgut la pena. El ballem 4 parelles. Us pengem dos vídeos de la dansa. El primer vídeo de fons sentireu la melodia tocada amb flauta, en el segon, una nova versió de la cançó que ens ha agradat molt. Ja ens direu quina cançó us agrada més per ballar-la, la que fan servir els de l’Estany, la de la flauta o la “nova” versió que hem trobat.