Trobada de ZER Priorat en Persona.

Aquest any, per la trobada de la ZER, rebrem la visita d’en Jaume Copons, escriptor que ha editat la col·lecció dels llibres de l’Elvis Riboldi o de l’Agus. També ha fet treballs per a la televisió com la conegudíssima cançó dels Lunnis. Podeu visitar la seva pàgina web per conèixer-lo millor.

20161006_154630

Com que no tothom el coneix bé, els alumnes de Els Guiamets van preparar, els dies abans de la trobada, una presentació per posar-nos a tots al dia.

El dia de la trobada, el temps no s’ha portat gaire bé, així que en arribar, hem entrat tots a dins de l’escola i hem aprofitat per esmorzar i jugar plegats en les diferents aules de l’escola.

Podeu veure les fotos de la primera part de la trobada en aquest enllaç.

Desprès, hem anat al teatre on els alumnes de Els Guiamets han fet en directe la seva presentació.

Tot seguit, els alumnes de totes les escoles han exposat els treballs que, durant els dies previs de la trobada, han realitzat sobre l’autor i la seva producció literària i audiovisual.

20161014_111149

Podeu veure les fotos de la segona part de la trobada en aquest enllaç

En Jaume Copons ens ha fet també una presentació de la seva obra i ha estat comentat tot el que hem fet. Li hem ensenyat també tots els acròstics i cal·ligrames que hem el·laborat sobre el treball de l’autor.

Podeu veure tots els treballs en aquest enllaç

En acabar, hem tornat a l’escola on hem realitzat una roda de premsa. Molt professional, per cert. En Jaume Copons ha contestat totes les nostres preguntes i ha resolt tots els nostres dubtes de manera molt professional i propera.

Podeu veure les fotos de la roda de premsa en aquest enllaç

Podeu veure un resum de la roda de premsa a la revista de l’escola

Un cop finalitzada, i abans de marxar, ha dedicat una bona estona per signar-nos els llibres que hem portat. Ens ho hem passat molt bé amb la seva companyia.

Hem anat a dinar tots plegats i encara hem tingut temps per jugar una estona tot i el mal temps.

Ha estat una jornada força completa i engrescadora. Ja tenim ganes de que arribi la propera trobada de la ZER que, m’ha comentat un ocellet, serà espectacular.

Fins llavors!!!