Sortida a Tarragona

Les quatre escoles de la ZER ens hem reunit una vegada més per fer una sortida tots plegats. Aquest cop hem anat a Tarragona. Malauradament, el temps no ens va acompanyar gaire, però vam poder realitzar la majoria d’activitats.

Pel matí, ens vam separar en dos grups: els grans i els petits.

Els grans vam anar al TINGLADO 1 del Moll de Costa del Port de Tarragona, a l’exposició «Experiències Matemàtiques» del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA).

Un cop allà, ens vam tornar a dividir en dos grups. Els no tan grans vam anar a l’espai de “Petites experiències matemàtiques”, on vam experimentar les matemàtiques a través de formes, miralls i jocs.

Els més grans es van quedar a la Sala gran , que contenia els mòduls de l’exposició pensats per als alumnes de cicle superior i per a  les famílies.

Els mestres també van gaudir del’experiència.

També van anar a una altra sala on van realitzar tallers i construccions de cúpules de Leonardo da Vinci.

Mentrestant, els petits van anar a fer la visita a Correus. Allà els van acompanyar per les instal·lacions aprenent com funcionava tot. Van poder veure-ho tot de primera i, per acabar, van poder enviar la seva pròpia carta.

Com que van acabar aviat, van anar a fer un vol pel mercat i van poder veure com es treballa en aquest lloc.

A l’hora de dinar ens vam trobar pe dinar plegats dins del mercat.

A la tarda volíem anar a visitar l’aqüeducte, però com que havia plogut molt, no era gens recomanable anar-hi. Així que vam anar al Tinglado 4 a veure l’exposició “TARRACO/MNAT”, una síntesis de la història de Tárraco amb les peces més representatives del MNAT.

Ja cansats, vam agafar els autocars i cap a casa! Per què sempre es fan tant curts aquests dies?

No us oblideu de fer una ullada a làlbum de la sortida, on podreu veure totes les imatges i uns vídeos força interessants.