Sortida a Barcelona

Avui, les escoles de Capçanes i Els Guiamets hem anat a Barcelona. Ho hem fet acompanyats pels papes i mames padrins i padrines.4
Hem sortit aviat pel matí i hem fet una parada en una àrea de servei per esmorzar, on hem pogut jugar en un parc infantil que allí hi havia.

L’autocar ens ha deixat a la plaça de Catalunya on, amb molta pena, ens hem acomiadat dels papes, mames, padrins i padrines, ja que anirem solets fins que ens tornem a trobar a la tarda per anar plegats al teatre.

Enfilem el Portal de l’Angel cap a la plaça de la catedral, on fan el mercat de Sant Jaume. Tota la plaça està plena de paradetes que venen figuretes del pessebre, decoracions de Nadal i tota mena d’andròmines que semblen servir per fer el aquesta festa més agradable. Hi ha molta gent, així que millor estem atents, no fos cas que ens perdéssim.

3

Després de visitar aquest mercat tant nadalenc, enfilem el camí per tornar a la plaça Catalunya, on l’autocar ens porta al Maremagnum, on dinem i juguem al cantó del mar.

2

Quan ja s’ha fet l’hora, comencem a caminar cap al teatre. Passem per un pont que creua el mar, veiem a Colom, el museu marítim i enfilem el Paral·lel cap al teatre Barts on hem de veure el musical del Petit Princep.

1

L’obra és molt entretinguda. Teatre, música, ball… Ha estat espectacular. Hem de fer-ne una així a les nostres escoles!

En acabar, agafem l’autocar de tornada cap a casa. Només quedarà una petita parada a mig camí i aviat arribarem als nostres pobles.

Ha estat una jornada esgotadora, però ens ho passat d’allò més bé. Quan hi tornem?

Podeu veure i descarregar totes les fotos en aquest enllaç.