Roda de teatre 2018

Aquest matí, els alumnes de La Serra d’Almos hem participat en una nova edició de la Roda de Teatre.

Hem sortit ben aviadet cap a Cabacés amb l’autocar. Després d’una hora i molts revolts, hem arribat al casal del poble on hem pujat directament a l’escenari per canviar-nos, ja que érem els primers en actuar.

La obra ens ha sortit força bé. No us desvetllarem cap secret, ja que l’hem de tornar a final de curs. Si en voleu saber més, haureu de venir a veure-la.

Després de la nostra obra, han actuat els alumnes de P5 de l’escola de Falset. Han fet l’obra del Grúfal. Nosaltres la vam fer en anglès l’any passat. Tot i ser tots tan petitets,ho han fet molt bé. I encara hi ha hagut temps per representar i gaudir de dues obres més.

Després de l’obra de la tarda, només ens queda tornar cap al poble per descansar de tants revolts i somiar amb els grans actors i actrius que hem estat avui.

Podeu veure i descarregar totes les fotos en aquest enllaç.