Mossos d’Esquadra a Els Guiamets

A l’escola Sant Feliu ens han vingut a visitar els Mossos d’Esquadra dos cops en menys d’una setmana. Però no us amoïneu! No ha passat res dolent. Ens han vingut a ensenyar aspectes molt útils pel dia a dia.

El dimarts van venir a fer una xerrada, oberta a tot el poble, sobre la xarxa. Ens van explicar com protegir la nostra identitat i com gestionar l’ús d’internet amb els més petits de la casa. Tots sabem que la xarxa és una gran eina, però hem d’aprendre a utilitzar-la de manera segura.

EL dilluns següent van tornar a visitar-nos. Aquest cop per explicar als nens i nenes de l’escola, i també a les mestres, els perills que podem trobar-nos a la xarxa mentre l’utilitzem.

Ho van fer a través del conte de la Cybercaputxeta. Va ser molt i molt interessant i ens va fer adonar de tot el que pot arribar a passar si no fem servir la xarxa de manera segura i prenem les mesures necessàries per protegir-nos.

En acabar, vam sortir al carrer on ens van ensenyar l’equipament que duen, en el seu dia a dia, per treballar.

Ens vam acomiadar fent-nos unes fotos amb l’armilla, la gorra, i la balisa que fan servir en controlar el transit. També una foto amb els dos agents que ens van acompanyar durant la jornada.

Podeu veure i descarregar totes les imatges en el següent enllaç.