LA CLASSE DELS GRANS DELS GUIAMETS

Hola companys de la ZER! Quina il·lusió llegir els vostres escrits d’inici de curs!

Poc a poc anirem responent al munt de preguntes que ens vam fer als primers textos.

Comencem presentant-vos l’alumne nou que ha entrar aquest curs a l’escola, es diu Roc, i fa P-3. Així que seguim sent 9 alumnes, igual que el curs passat.

Pel que fa als mestres, seguim tenint els mateixos, cap canvi.

A l’hora d’esbarjo, normalment, no juguem a futbol, juguem a altres jocs tipus imitació, de persecució, …

A l’escola portem tots bata, però com que encara fa calor dins a les aules no ens les hem posat… però aviat ho farem, ja que comença a fer fresca.

Al moment de treballar utilitzem llibreta i fulls. Pel que fa als deures, comentar que ens fa molta mandra fer-los. I pel que fa a les excuses… no són gens bones… no en “cola” cap.

L’assignatura que ens agrada més és l’anglès, les altres àrees… mig-mig. Però tot i això, els mestres estan contents amb el nostre comportament.

Les festes que celebrem a l’escola ens agraden totes molt.

Com a novetat us podem dir, molt contents, que tenim menjador a l’escola amb una monitora, la Meritxell. I a les tardes de dimecres, que no tenim escola, fem tennis taula amb els experts Carles i Joan, que ens ensenyen molt.

Ens ho passem molt bé, esperem les tardes de dimecres que tenim lliures amb moltes ganes.

Ens veiem aviat!

Alumnes de la classe dels grans de Els Guiamets (Marina, Leire, Roger i Laia)