LA CLASSE DELS GRANS DE L’ESCOLA ANICET VILLAR

Hola companys i companyes de la ZER,

Som la classe dels grans de l’escola Anicet Villar de Marçà i ens volem presentar perquè ens conegueu millor. Adjuntem una fotografia. Així, ens podeu posar cara…. 😀

La nostra classe està formada per:

• 3 alumnes de 4t: l’Ayoub, l’Àlvaro i l’Ibra. Som els que estem asseguts al terra.
  • 5 alumes de 5è: La Laia, el Manel, la Desiré, el Yago i la Mireia. Som els que estem a la fila del mig.
  • 5 alumnes de 6è: la Paula, la Bouchra, l’Abde, la Claudia i el Biel. Som els que estem darrera de tot.

Ens fa molta il·lusió estar a la classe dels grans. Hem començat l’escola amb moltes ganes de treballar, encara que ens distraiem fàcilment.

En primer lloc, us volem explicar que a la nostra escola som 30 alumnes en total. A infantil són 5 alumnes de P3 i 6 de P5. De Cicle Inicial només hi ha una alumna de 1r. A Cicle Mitjà, hi ha 5 alumnes de 3r i 3 alumnes de 4t. Finalment, a Cicle Superior hi ha 5 alumnes  de 5è i 5 de 6è.

Hem començat aquest curs amb moltes ganes de treballar, encara que ens renyen una miqueta perquè parlem massa quan hem d’escoltar. Però estem un xic trists perquè trobem a faltar els nostres companys de sisè del curs passat, la Carla i en Quim.

Ha vingut un nen nou que es diu Marc i fa 3r. A més a més, a la classe dels grans tenim una mestra nova i es diu Vero.

Com a novetat, durant aquest trimestre ens restauraran les portes dels lavabos.

A la nostra escola ens fan fer pocs deures. Tenim molta  sort!

A l’hora de l’esbarjo no sempre juguem a futbol. També juguem a jocs que hem aprés a Educació Física. Així doncs, dilluns, dimecres i divendres fem futbol. Dimarts el “Pichi” i “Bote Botella”. I dijous, al Riu i Cementeri.

Tenim una 6a hora en la que fem hort. Encara no han vingut a llaurar-nos-el, però quan el tinguem llest, plantarem verdures i hortalisses. També, tenim arbres fruiters com el presseguer, el pomer, el cirerer, el perer, el nesprer i el castanyer.

A l’escola no fem extraescolars. Si en fem, hem d’anar a Falset o a Móra d’Ebre. Nosaltres fem:  cuina, música, judo, pàdel, futbol, atletisme i anglès. Anem a fer-ho a Falset.

Tenim servei de menjador des de fa bastants anys. En ho porta el  Coll del moro. El menjar és bastant bo. Hi ha dos alumnes que es queden cada dia al menjador. Però n’hi ha bastants més que s’hi queden sovint. La nostra monitora del menjador es diu Tere.

Els dimecres a la tarda, quan no tenim classe, la majoria ens quedem ajudant a recollir la casa i després anem a jugar una estoneta al carrer.

Els dies de cada dia, al sortir de l’escola, alguns anem a fer extraescolars i els altres anem cap a casa a berenar i sortim a jugar entre nosaltres al carrer.

El cap de setmana juguem junts però també quedem amb amics de fora.

Tenim moltes ganes de veure-us i poder jugar junts.

Fins aviat!

Alumnes de 4t i cicle superior de l’escola Anicet Villar de Marçà.