Jornada Temàtica

El divendres vam celebrar la Jornada Temàtica d’aquest any a Marçà. Aquest any estava centrada en la llengua anglesa, i totes les activitats estaven centrades en aquest aspecte.

En arribar, de bon dematí, els nens i nenes de Marçà van rebre als alumnes de La Serra d’Almos, d’Els Guiamets i de Capçanes a la porta de l’escola amb un cartell de benvinguda i fent-los un passadís, per després acompanyar-los a deixar les motxilles i les jaquetes i per anar al pavello per fer la benvinguda.

Podeu veure i descarregar totes les fotos de la Benvinguda en aquest enllaç.

El Carlos, com a director de la ZER i la Roser, com  representant de l’escola Marçà, van obrir la jornada fent un discurs totalment en anglès (els podeu felicitar, ho van fer molt bé).

Tot seguit, les mestres Mireia de Marçà i Vicki d’Els Guiamets amb flautes travesseres i el Jaume amb guitarra, van acompanyar la Chymae primer, i la resta de canalla després, en la interpretació de la cançó This Little Light of Mine, que va donar inici a la jornada.

Després vam anar a fer tallers. En vam dividir en tres grups: infantil, de 1r a 3r i 4t, 5è i 6è. Tots vam fer postals de Nadal. Cadascuna amb la seva dificultat, però totes força boniques.

Podeu veure i descarregar totes les fotos dels tallers en aquest enllaç.

En acabar els tallers vam anar a esmorzar tots plegats al pati i vam aprofitar per fer amistat amb els alumnes de les altres escoles.

En acabar d’esmorzar, va arribar l’hora de jugar. vam fer un joc en que ens feien una pregunta en anglès i havíem de buscar la resposta en una paret on n’havia més de 150 penjades. La resposta portava un color i havíem d’anar a la taula d’aquell color per passar una prova. Si la superàvem, podíem anar a buscar una altra pregunta. Qui més en contestava, guanyava. Però el més important va ser que ens ho vam passar d’allò més bé. Ho vam fer tot en anglès. A estones era difícil, però ens em vam sortir prou bé.

Podeu veure i descarregar totes les fotos del joc en aquest enllaç.

Acabat el joc, vam anar a dinar tots plegats al pavello, on els papes i mames de l’escola ens havien preparat unes taules molt ben paradetes. I de postres, ens van donar coca! Boníssima!!

Podeu veure i descarregar totes les fotos del dinar en aquest enllaç.

I per acabar-ho d’arrodonir, va arribar l’hora del musical. Primer el vam assajar. Val a dir que va ser la primera i única vegada que ho vam fer tots plegats, ja que al ser alumnes de pobles diferents, havia estat impossible fer-ho.

Tot i la dificultat logística i tècnica, i tenint en compte que a l’escenari hi van actuar més de 80 alumnes, el resultat va ser molt bo. Tothom s’hi va esforçar molt i vam acabar molt contents del resultat. Ho haurem de repetir ja que ens vam quedar amb ganes de més.

La Míriam Gironés, mestra de La Serra d’Almos, va fer-nos unes fotografies espectaculars del musical que podeu veure en aquest enllaç. No us les perdeu!!!

I si encara no heu vist el musical en vídeo, visiteu aquest article on trobareu les dues versions disponibles. Gaudiu-lo!

Va ser una jornada fantàstica on tots els mestres de la ZER van participar amb molt d’esforç per fer-la possible i on tots els alumnes van posar de la seva part per convertir-la en increïble. Feliciteu-los a tots!!!