Jornada Temàtica

Abans de pujar a l’autobús estava bastant nerviosa perquè feia molt temps que no ens véiem amb els alumnes de les altres escoles. En pujar-hi ens vam saludar amb els de Marçà, i vaig veure’n uns quants que anaven vestits el mateix color que jo. En arribar a Els Guiamets, tots els companys ens preguntàvem de quin color hi anàvem perquè no ens podíem esperar més.

Després d’esmorzar va arribar l’hora de realitzar les activitats del matí. La mestra que ens va tocar al notre gurp em va semblar que era molt bona en els esports i així era. Em va sorprendre molt que en un joc ens va dir la tàctica de com havíem de jugar i vem fer-ho molt bé. En resum, em van agradar molt els jocs i esports que vam fer.

A la tarda, després de menjar-nos un bon dinar, va tocar anar pel poble, orientant-nos amb un mapa, i buscant targetes amagades. Tot i que no es podia fer, algun cop vam córrer i també vam cooperar amb l’equip blanc per trobar l’última targeta. Encara que no és el més important ens va alegrar arribar els primers, juntament amb l’equip blanc.

En arribar tots els grups a l’escola, ens vam dir que hi havia una sorpresa per als alumnes de Cicle Superior: un partit de futbol, alumnes contra mestres! Em va agradar molt, i m’ho vaig passar molt bé, tot i que vam perdre.

Quan vaig arribar a casa estava rebentada i em feien una mica de mal les cames, però no em vaig escapar d’anar a guitarra!

Anna Steinmetz Vallès