Avui ens hem trobat una sorpresa increïble a l’escola: els reis han tingut temps per passar-hi i deixar-nos regals!!!!

Els hem portats tots a l’aula d’infantil i hem començat a obrir-los en petits grups. Quina impaciència!!!
Escacs, disfresses, cubells i estris per jugar a la sorra, una bústia per l’escola… Hi ha hagut regals per a tots i per tots els gustos, fins i tot per als mestres.

El regal més interessant ha estat un paracaigudes. Sí! Un paracaigudes! Però no d’aquells que et tires d’un avió i et fan baixar a poc a poc, no. Un d’aquells de colors que serveixen per a jugar plegats! És fantàstic!

Hem sortit al pati a estrenar-lo. No podíem esperar més! La Rosa ens ha ensenyat un munt de jocs diferents. Ens ho hem passat pipa! El paracaigudes hauria de ser una assignatura obligatoria!

Gràcies Reis! Us esperem també l’any que ve!!
Podeu veure i descarregar totes les fotos en aquest enllaç.
