Pot semblar que el títol d’aquest article sembli un pèl pretensiós. Pot semblar un eslògan, una idea, una frase, potser utòpica, que ens agrada dir-nos i creure’ns pensant que el món pot arribar a ser millor del que és. Però la veritat és que totes les persones que el passat 20 d’octubre vam anar a l’escola d’Els Guiamets, vam poder veure com aquesta frase es convertia en realitat. No només pel que aquell dia es va fer allí i com es va fer, sinó també per tot el que, més enllà del palpable, va esdevenir.

Tota la canalla de l’escola, també les seves famílies i les mestres de l’escola, es van reunir tot un dissabte per fer millores a l’escola. Es va cobrir tot el terra de l’aula d’infantil amb un terra nou i es van fabricar, des d’uns quants palets desnonats, un banc i una cuineta que els nens i nenes de l’escola podran gaudir a l’hora del pati. Si no hagués plogut, també haguéssim pintat jocs al pati. Potser la propera vegada.

Hi vam ser des de les nou del matí fins a les set de la tarda amb una magnífica paella per dinar. Deu hores de treball, dedicació i compromís amb l’escola, per part de les famílies, la canalla i els mestres, tant difícil d’imaginar avui en dia.

Resulta difícil explicar amb paraules el que vam sentir els que allí estàvem. Millor que cadascú se’n faci una idea amb aquest vídeo que uns dels pares ha compartit amb tota la comunitat de l’escola. Gaudiu-lo!

No deixeu de visitar el Facebook de l’AMPA on podreu veure més coses interessants sobre les activitats en que participen.