DENIP 2024

30 de gener del 2024, data que hem volgut encerclar al calendari. Hem volgut donar visibilitat al Dia Escolar de la No violència I la Pau. Creiem en el diàleg i l’intercanvi d’opinions de forma respectuosa per solucionar qualsevol conflicte, i des de l’escola ho intentem posar en pràctica cada dia. És per això que hem dut a terme dues activitats:

– Hem fet recerca de dones que han estat guardonades amb el Premi Nobel de la Pau i hem indagat sobre la seva biografia. Després ho hem exposat a la resta del grup.

– També hem estat elaborant un lapbook sobre què o qui ens transmet seguretat i tranquil·litat. Els infants han compartit amb la resta emocions molt boniques i sinceres.

CLIQUEU SOBRE LA IMATGE PER VEURE’N L’ÀLBUM

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *