Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Corresponen al consell escolar les funcions establertes a la Llei 12/2009, de 10 de juliol, d’Educació.

Composició del consell escolar

• President: Marcel Pané.
  • Cap d’estudis: Josefina Castellà.
  • Secretària: Míriam Utges.
  • Directores de les escoles: Marta Burgueño, Ramon Ribera i Laura Solé.
  • Mestre representant del Claustre: Josep Mª Segura.
  • Representants dels pares i mares: Joan Carles Elies, Ramon Martí i Elisabet Jové.
  • Representant del personal no docent (PAS): Susana Carrasco.
  • Representants dels Ajuntaments: Xavier Pintó, Maria Casoliva i Carles Giné.

Funcions del consell escolar dels centres públics

• Participar en l’aprovació dels documents oficials de la ZER.
  • Participar en l’aprovació de la liquidació econòmica i del pressupost anuals de ZER.
  • Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les activitats extraordinàries no previstes a la programació general anual, sempre que afectin a més d’un centre o impliquin desplaçament de l’alumnat.
  • Aprovar els horaris de cada curs.
  • I qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Els acords  aprovats en el consell escolar de ZER prevalen sobre els acords dels consells escolars de cada escola.