Sortida al museu de IESSO

Aquest passat divendres 8 de març, tot l’alumnat de l’escola hem anat d’excursió a Guissona, concretament al museu romà. La sortida està emmarcada en el projecte de l’edat antiga que estem duent a terme aquest segon trimestre.

Hem començat amb la visita per l’excavació on ens hem pogut fer una idea de la vida d’aquella època a través de les explicacions de la Blanca.

Després, hem pogut visitar el museu on hi ha exposades troballes arqueològiques molt interessants i curioses. A més, hem participat en activitats representatives de la vida quotidiana d’aleshores, com vestir-nos de romans i romanes o jugar als jocs per a infants d’aquell moment. També hem dut a terme un taller d’argila, element de fabricació de gran importància.

Finalment, hem pogut visualitzar una petita història per entendre la petjada que va deixar la civilització romana a l’actual Guissona.

Des d’aquí volem agrair al David i la Blanca les seves explicacions i l’atenció rebudes. La seva passió per la història de IESSO ens ha fet gaudir de la visita i hem après moltes coses!

Fins la propera!!

Cliqueu sobre la imatge per veure’n l’àlbum

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *