A Guimerà musiquem el Nadal

Enguany a Guimerà, al no poder reunir a les nostres famílies a l’escola degut a la pandèmia, hem decidit celebrar el festival de Nadal a la Plaça Major del poble. Des del centre neuràlgic de la vila hem cantat nadales, recitat poemes i ballat amb totes les nostres energies per tal de fer arribar l’esperit nadalenc a tots/es els vilatans de Guimerà.

Sabeu que, aquest any hi ha un pi que decora l’emporxat que hi ha al costat del museu. En diem l’arbre dels desigs perquè, en aquest, cada guimeranenc/a ha penjat una bola amb un desig a dins i ara l’arbre està ple de boles. Al costat de l’arbre és on hem deixat el mural dels tres Reis Mags que hem estat pintant a l’escola aquests últims dies amb tanta il·lusió. Perquè aquest any, més que mai, volem que la màgia del Nadal arribi a Guimerà i a tot el món!

Us desitgem que passeu unes bones Festes de Nadal!