VISITA GUIADA A GUIMERÀ

Els dies 26 de novembre i 17 de desembre els alumnes de cicle mitja i cicle superior vam visitar el poble amb la guia de l’Albert i el Sebastià. Ens van explicar moltes coses i vam poder aprendre molt sobre el nostre poble.

Vam saber que a sota de la Plaça Major hi ha el pou de gel, que és on antigament la gent del poble guardava el gel. Vam aprendre que l’església va ser utilitzada com a presó durant la guerra i que les seves esquerdes es deuen a un terratrèmol que es va produir fa molts anys lluny d’aquí. Ens van explicar que fa anys hi va haver una rovinada que es va emportar molts edificis que estaven a prop del riu. També vam veure on estaven situades les antigues escoles que és on estudiaven els nens i les nenes de Guimerà abans que construïssin les actuals als anys 40. Ens van explicar moltes coses més que no us volem dir perquè volem que vingueu aquí a Guimerà a conèixer-les.

Cliqueu damunt de la imatge per veure les fotos de la visita:

L’Albert ha fet ressò de la visita al seu compte d’Instagram @estimoguimera:

Moltes gràcies Albert i Sebastià per la vostra dedicació!! Amb la vostra passió feu possible que les persones puguem conèixer i reviure el passat medieval de la nostra vila.

FELICITATS!! 👏👏👏