MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Avui és un dia especial. És la diada de Sant Jordi i a l’escola Jardí de Verdú ho hem celebrat com cal.
Com ja és tradició, els alumnes i les alumnes de cicle superior han estat venent llibres, roses i alguns pastissos a la plaça de Verdú.
A la tarda, l’alumnat de cicle superior han muntat la mateixa paradeta al pati de l’escola on alguns pares han aprofitat per comprar.
Aquest any com a novetat hem estat retransmetent en directe des de la Ràdio Escola Jardí de Verdú des de la plaça del poble. Des d’allí tots els nens i nenes han retransmès l’activitat que tenien preparada. L’alumnat d’Educació Infantil han cantat la magnífica cançó “Sant Jordi”. L’alumnat de cicle inicial han recomanat llibres de lectura per tal que els oients se’n assabentessin de les novetats i s’animessin a comprar-ne algun. L’alumnat de cicle mitjà han llegit la llegenda de Sant Jordi i, els nens i nenes de cicle superior han estat fent entrevistes a la gent que estava visitant la paradeta.
A més a més, durant el segon trimestre tots els alumnes han estat fent anuncis de ràdio (anunciant i oferint el millor de Verdú, explicant tot allò que podem trobar a l’escola, les activitats que fem i se celebren, etc.). Tots aquests espots publicitaris s’han emès, també, en directe durant tot el matí.
De fet, a continuació, aquells que us heu perdut la retransmissió en directe, podeu escoltar l’àudio en diferit.
Alumnes, pares i mares, visitants de la paradeta, mestres, … s’ho han passat d’allò més bé. Ho podeu comprovar amb les fotografies que us deixem a continuació.
Per veure més fotografies de la festivitat feu clic sobre
Per veure més fotografies de la festivitat feu clic sobre
Avui han vingut a l’escola els nens i nenes de l’Escola Alba de Tàrrega que és l’escola on va l’Eloi els dilluns i dimarts.
Els hem ensenyat la nostra escola, els hem regalat un punt de llibre i una capsa de cucs de seda, hem esmorzat i hem jugat al pati.
Després, els grans hem pujat al castell on ens esperava el Ramon Corbella, de l’Associació Amics del castell de Ciutadilla, que ens ha explicat que està declarat bé cultural d’interès nacional. És una antiga fortalesa medieval del segle XI amb elements posteriors romànics i gòtics, transformada al segle XVI en palau renaixentista i que va subsistir fins al 1835. Hem pujat a la torre i hem pogut veure bona part de la nostra comarca, de la Segarra, de la Conca i del Pla d’Urgell.
Després hem baixat i ens hem acomiadat fins la propera!
Aquest any a Guimerà, durant el matí, hem muntat una paradeta al passeig del poble on hem venut roses i punts de llibre realitzats per nosaltres. Per tal d’animar al veïnat a col·laborar hem fet una rua pels carrers del poble amb els capgrossos de drac. Ha estat tot un èxit! Estem molt contents, ja que hem acabat venent totes les roses. Agraïm de tot cor a totes les persones que heu col·laborat. MOLTES GRÀCIES!
L’últim dia de trimestre els alumnes de Guimerà i Ciutadilla hem anat caminant a la Bovera per celebrar la festa de la mona.
Hem esmorzat i hem fet el tradicional taller de guarnir la mona.
Després de jugar una mica hem fet un joc de pistes que han preparat els nens de Ciutadilla eggs hunt, hem anat trobant les solucions i a la fi hem trobat un tresor farcit d’ous i delícies de xocolata!
A quarts de dos hem dinat i després hem tingut una estona de joc lliure.
En acabar els alumnes de Guimerà ens han preparat alguns jocs populars.
A 2/4 de 5 han vingut les famílies a menjar la mona i ens hem acomiadat fins a la diada de Sant Jordi!!!
Cliqueu la fotografia per veure’n més
Els alumnes de l’Escola Ramon Perelló han acabat el taller internivell de ioga.
https://photos.app.goo.gl/DDcSShw2tLneD7Eu6
Mireu la Salutació als animals que s’han inventat!
Tot i que falten encara uns dies perquè arribi el dia de la mona. A l’escola Jardí de Verdú hem estat aquests dos últims dies preparant aquesta festivitat.
Ahir a la tarda tots els alumnes i totes les alumnes vam estar fent la mona i avui hem anat a la Font de Santa Magdalena per menjar-nos la nostra pròpia mona. Estaven boníssimes! No n’hem deixat ni un bocí. A més a més, aquest any hem fet una activitat diferent als altres anys: des d’allí hem cantat tots junts unes cançons relacionades amb aquesta festa, i ens ho hem passat genial.
A la tarda, com a tradició, hem anat a les residències i els hi hem portat el detallet que els hem preparat. També, els hem cantat les mateixes cançons que hem estat cantant al matí a la Font de Santa Magdalena. Per acabar, abans de marxar de les residències ens han preparat un detallet per cadascú de nosaltres.
Per veure més fotografies de la festivitat (fem la mona) feu clic sobre aquesta
Per veure més fotografies de la festivitat (dia de la mona) feu clic sobre aquesta