Ens visiten els nens i nenes de l’Escola Alba

Avui han vingut a l’escola els nens i nenes de l’Escola Alba de Tàrrega que és l’escola on va l’Eloi els dilluns i dimarts.

Els hem ensenyat la nostra escola, els hem regalat un punt de llibre i una capsa de cucs de seda, hem esmorzat i hem jugat al pati.

Després, els grans hem pujat al castell on ens esperava el Ramon Corbella, de l’Associació Amics del castell de Ciutadilla, que ens ha explicat que està declarat bé cultural d’interès nacional. És una antiga fortalesa medieval del segle XI amb elements posteriors romànics i gòtics, transformada al segle XVI en palau renaixentista i que va subsistir fins al 1835. Hem pujat a la torre i hem pogut veure bona part de la nostra comarca, de la Segarra, de la Conca i del Pla d’Urgell.

Després hem baixat i ens hem acomiadat fins la propera!